svar på tal

hejh igen!
va bloggläsare som heter "emelie" som skrev:
Hej.
vad är ditt favoritppogram? och hur är din Sommarsminkning
och din höst / vinterSminkning?

tänkte svara på den sen ska jah chillish framför tv (a)
svar:
hejh, jag har många pogram som jah gillar. jah kan skriva senare
dem som jah gillar å så. men dem som jah tiep kan säga "favoritpogram" på
är south park
2/1 män
top model & ngra andra
och så finns det ju många flera som jah gillar å så..
Min sommarsminkning är bara mascara & vit eyliner. fast oftast utan vit eyliner.
min höstsminkning kan jah visa er senare. och min vintersminkning är väll nästan
likadan. men jah visar er senare. för nuuh ska jah kolla bloggar och sen ska
jah kolla south park ! äääääääääääääälskaaa!

pööwssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0