duschat + idag

hej bloggen!
just nu så chattar jag med Aoife sötnosen! & jag duschade nyss så nu
är jag fräsh och fin! :) hahahha men ifl så hatar jag att min underbara nutta
har utegångsförbud! :( vad ska jag då göra efter skolan tex? ;)<333 hahah
men ifl så idag var jag med min underbara Amanda :D vi gick runt i vällingby
& shoppa! jag shoppa/åt för ungefär 230 kronor kanshe? :) hahah jag köpte ifl
ett linne & en stor topshop eller vad det heter hårspray & en privat sak ahahah ..
& sen så köpte jag en glass hahaha! & en kallesprätt dem är skit goda ! x')
men vi hade det iallafall bäst! .. min vecka just nu ! btw
laddar upp bilderna sen årkar inte nu! :(<3

Måndag : ska vara med Amanda i think ! :)
Tisdag : läxor eller något ..
Onsdag : vara med min söta Aoife i think! :)
Torsdag : jag vet inte riktigt..
Fredag : jag och felicia ska sova hos Amanda i think! :)
Lördag : Pandan & Fille kanshe? :)
Söndag : familj ? :)

kolla va jag fick aav mamma nyss! :)<3
Pontus/lillebror har bakat!
haha men det är en muffin xD fast årkar nt ta bild x)<3


ska mummsa på min muffin nu!
Puss & hej du älskar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0