AMANDA TIPSAR! juste amanda tipsar! första amanda tipsar är en "chocklad som ser ut som latte!"





steg 1 - ta fram Ett plast glas eller ett vanligt litet glas, mjölk & Oboy ofcourse!



steg 2 - häll upp mjölken & Oboyen i glaset..



Steg 3 - ställ glaset i micron :)
själv hade jag tre minuter för att det aldrig riktigt blev varmt.
vakta noooga så att det inte blir för varmt eller för kallt, ha det som
du vill ha det!



Steg 4 - ta fram ett annat glas "latteglas" kallar jag detta glas! men iallafall så
häll upp Oboyen i "latte glaset"



Steg 5 - häll upp liiiiite mjölk i det lilla glaset..
ungefär såhära mycket..



Steg 6 -  tillsist så .. skumma mjölken . det blir jätte mycket sen när man skummat :)
även fast man tog så lite så tänk på det! gör inte samma misstag som jag gjorde förrut
att ta för mycket mjölk -.-

resultatet :


alltså så hära blev det! 
Steg 7 - Häll upp det i samma glas som du hällde upp i tidigare!
RESULTATET PÅ DETTA! :





Gemförelse! ( stavas? )
min mamma hade själv gjort en riktig latte så gemförelse! (stavas )



den åt vänster är inte latte & den åt höger är latten! :)

puss och hejh leverpastejh!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0