måste banta efter det hära! ( haha noot xP )

jo rubriken stämmer rätt in! jag måste banta efter det hära, jag & familjen har delat på en stor familje pizza jag åt bara tre bitar och en kant då men ändå! den var jättejätte stor! ( föör stor ) verkligen! men ifl so har jag varit med natalie vi kollade på "bläckhjärtat" vi hann inte se hela för hon skulle hem, men jag har sett den en gång innan den är jättebra! men såhär har min dag varit iallafall! : klockan lite över halv två kom natalie och vi var en stund på datorn! sen så skulle vi handla godis , vi handlade och sen skulle vi se på film men så va min fjärr borta! till teven så vi letade i ca en halvtimma! vi hittade den inte men så kollade vi i min lillebrors rum! slutet gott allting gott ! fast måste snart leta efter min fjärr :$ inte idag jag är för slö xd man kan ifl kolla på tv , fast inte film och när jag ska se tv måste jag klicka på min biiga tv skärm! men nu ska jag gå, hejdå!

puss å kram <3


Kommentarer
Postat av: aaaamanda

haha jag vet faktist inte.. antingen på fredag eller tisdag. själv?

2009-12-14 @ 18:26:10
URL: http://amandajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0