Söndagssaken!



Måndag :

Dresscode :





Kul i skolan xD :

Amanda och Rebecca humor xD :

NEEEJ KATTER ÄR INTE ONDA REBECCA! xxD





Tråk i skolan :




Var inte med på gympan men det var sooligt! :




Tråk hemma :

Tisdag :

Dresscode :

Efter skolan :

Onsdag :

Dresscode :

I skolan:

Dusch :

Torsdag  :

Dresscode :

Skola :


Städadelådan :

Städade skåpet :


(Mitt är det t höger , det teh vänster eh min klasskompis som städade xD)

Bilden :

Haha fick beröm xD inte värdens finaste xD

Toast xD :

DUKTIG :D

Min kompis <3


Tråkigt hemma :


Fredag :

Dresscode :


På kvällen : VALBORG! :

Lördag :



Jag fotade mina ögon typ hela tiden xD :





Rev mig på tvn xxD
fråga inte -.-




Söndag :



Fotbollsstrumpor :O xD




 


Kommentarer
Postat av: darja

haha, fett fula bilder på miig! XD

2010-05-05 @ 12:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0