/föörlåt

förlåt har inte kunnat skriva i bloggen, fast jag har mest varit hemma.
mår mycket bättre idag än igår, idag vaknade jag inte ens haha. för igår
vaknade jag först 2.05 och sen vaknade jag 3.30 så kunde inte somna om för jag
var skitförsyld men det gick väll lite grann. iallafall så är det klassresa på måndag.
därför vill jag bli frisk, jag var ju lite sjuk igår fast det gick ändå att gå till skolan.
igår/idag har jag ätit "hälsosamt" eller vad det heter :S
som ..

pastasallad
en halv skål vindruvor
två glas vitaminsak
haha äppel juice.

haha ps. en hissning är jordgubb-streepsils.
dem hjälper jätte mycket mot när man har ont i halsen!
har inte det just nu! :))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0