BILDER FRÅN NÄR JAG VAR MED DARJA!




Haha Darja xD<3






Haha någon i bakrunden? :S<3



jag älskar den hära bilden! :O<3
Kolla Darja sötnos!



Den hära också! :D<3



Vi blev fast i spegeln haha ! :D
kolla darja fett gullig! :O<3



<3




Haha Darja kommer du ihåg? haha vi bah fett manlig ! hahah






hahha vi passar perfect ! ;) <3
hah


Den dagens roligaste! :

Ellinor kom senare, så jag, Ellinor och Darja stog i hm fast sen drog jag med
dem två (vi höll armkrok) där det fanns massor med legins och tajts (stavas?)
men så skulle vi gå någon annan stans men jag drog i Darja så att Elli och jag
träffade "huvud mot huvud" eller vad man ska säga. haha så att jag höll ena handen
på huvudet och andra i Darja och så blundar jag och jag ska gå frammåt fast jag blunda
så jag ramlar åt vänster och flyttar en sak typ en decimeter och så höll alla vi tre på
att ramla. HAHAHAHHAHAHAH ! Dem tre smartaste i hm.. haha Darja sa också att
man hörde när Elli's och mitt huvud "knocka" eller vad man ska säga. fast allt
det hära hände på några sikunder HHAHHAHA vi är sååååå smarta! ;)

(ps. headern är bara tillfällig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0