5 sanningar om sanningen

1.

anonym om  Ellen ska kanshe sova hos mig :D<3:
har du löshår!? :O

svar : haha nej det har jag inte. men det kan se ut som det ibland :S
fast jag har inte såå långt hår satt ..



redigeringen var bara för skojs skull :)

2.

jag älskar att blanda drickor,
som tex den jag blandade nyss? :)



3.

jag älskar att lägga upp bilder på min blogg o jag älskar min blogg ! :)
här får ni en bild på mig som jag tycker är fin :)



4.

Ellen är värdens bästa bästizz som jag känt sen dagis! :)
men jag har ju bra vänner oxå som jag brukar
vara med som tex darja, Hanna, Wilma och flera.
man måste inte vara bästisar för att umgås ellerhur? :)<3








älskar dig <3

5.

Becomberga <3 Mannafruttii
är ett namn jag och Rebecca
har hittat på åt varandra som vi
brukar kalla varandra :)
vi har känt varandra hela livet och kommer
känna varandra livet ut.





* Kolla på min header för mera bilder *

det var allting :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0