Text ....

Sätt på låten innan du läser vidare.





- Älskling.
Då var det min tur att skriva ner känslorna på data skärmens blanka papper.
vi har gått igenom mycket saker tillsammans. Två år & tusen minnen som vi
har gått igenom tillsammans. Låten passar så bra ihop med oss. Vi bråkar
mycket. Men det löser sig ju alltid, right?
Som när vi hade bråkat, men sen så sköt vi ändå raketer tillsammans på nyårsafton!
Eller när vi ville se på bio, och mamma kom hem och det var 15 minuter kvar tills bion började!
så vi bokade & på tio minuter sprang vi till vällingby - bio! O-M-G vad bra vi är! :)
Sen har vi ju tuusen miljoner minnen till, när du är ledsen vill jag att du ska bli glad, glad, glad, gladast älskling!
när jag är ledsen, brukar du alltid stå vid min sida & trösta mig.
Texten blev kanshe inte så lång men.. Du är alltid där för mig, du får mig alltid att kämpa vidare.
efter du läst det hära, vill jag att allting ska bli bättre, att vi inte bråkar så ofta & så..
jag älskar dig Natalie W Suasarn W.... Linfors
Nutta
<3 Munda
Mario
<3 Luigi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0