ska duscha

ska duscha nue,
men min dag först :


jag hade sovmorgon till 09.35 sen hade jag lektioner & jag slutade 15.15.
väldigt lång dag idag, men iallafall så har min uppdate idag suuuugit men
jag lär mig att bli bättre right? jag tycker faktist att jag har blivit bättre på att
uppdatera tycker inte ni det? men det kanshe bara jag som vimsar hahah nej jag drev.
men nu väntar den sköna duschen, jag längtar efter att bli ren renare (a)

men iallafall så igår lite snabbt :

så hade jag skola, jag hade lektioner t klockan 14.25 tror jag? :$
men så gjorde jag en otrolig sjukt rolig grej med två kompisar innan gympan.
haha ja vi gick i snön utan skor :$ det va sjukt sjukt roligt & vi garvade fett mke! :)
But Nuu väntar duschen (a)







kyssar vi hörs kanshe sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0