Barndomsvän ..





Låten & texten är tillgänglad till min barndomsvän.

Rebecca vi har känt varanndra sen vi bara var några månader gammla,
vi har gått igenom mycket tillsammans, vi har alltid roligt tillsammans :)
hahah kommer du ihåg KRISTINEBERG ? det va såå roligt, eller när vi skulle
springa t nästa vagn på tunnelbanan! SOO BIG BIG FUNN! eller när vi gick utan skor i snön! vi har mycket
mera minnentillsammans och du vet nog många av dem. jag säger ju det vi har
alltid roligt tillsammans! jag litar alltid på dig, du vet alla mina hemligheter och vi delar på
allting! jag vet att du aldrig skulle säga någonting som du inte fick säga, jag kommer alltid finnas
dära för dig om du behöver mig till 110% jag litar på dig upp till hela mina 110% och lite till.
Du har allt & lite till jag lovar. du är allt jag behöver du är mitt vatten, min mat, min näring,
min medicin, mitt liv, mitt allt! du har allting som alla önskar sig Beccis. föralltid kommer det vara
vi bästavän visst ? föralltid vi ellerhur?
Från 1998 till döden skiljer oss åt visst bästavän ?
jag kommer alltid vara din Manna och du kommer alltid vara min Becomberga!





Alltid Beccis föralltid visst ?
D U B E T D Y D E R A L L T F Ö R M I G !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0