visste ni att?

har inte haft det hära på länge men..
åtta saker!

* jag älskar justin drew bieber! hihi

* jag har slingat mitt hår 6 gnr tror jag

* jag har haft öroninflammasion mer än tio gnr (ointressant
men ingen av mina läsare vet det tror jag såå)


* jag ska börja högstadiet. 6:an efter sommarlovet

* jag har bara gått i klass "B" förrutom när man
på lågstadiet 6:års till 3:an då man hette någon klass + "Ä" :S

* jag tar minst 20 bilder varje dag ;S

* mina bästavänner är :
Ellen Ylling såklart, Avan Ghazi, Fanny Lindqvist, Ellen Strömbeck, Rebecca RJ, Michelle Duran älskling <3
men sen är jag ju bra kompis med Darja <3

* jag ska äta pizza nu haha pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0