min dag <3

min dag :´)

jah träffade Wilma å Isabella, det va kul. sen träffade jah Ellen för hon hade kommit hem från landet!
hade saknat dig sjuukt mke sötnos <3 du anar inte!
iallafall vi träffades i ungefär 25 minuter sen var jag tvungen att dra hem :( fast
vi ska nog träffas imårgon också! fast nu chattar jag lite å så. fast nu snart ska jag ringa bästa kusinen<3
vi tänkte träffas på fredag så skulle bara säga att det gick å sånt dära, vi tänkte åka t stan & kolla film å sånt.
mera detaljer får ni senare. iallafall så bjuder jag på två gammla och två nya bilder + ett sommarörongodis <3






sommar öron godis !
sommarfavoriten i loveit!

DÅ :




NU :





har jag förändrats eller har jag inte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0