hej alla

hej alla! :D
mina dagar kommer nu, har inte kunnat uppdatera, ber om ursäkt men nu kommer mina dagar sötnowsar! (a)
månadagen var ungefär såhära. ellen följde med när jag tog ett till hål i örat, det gjorde inte ont. min lillebror tog sitt första då också, jag hämtade mina saker sen så gick jag och ellen hem till ellen och vi gjorde inte så mycket. senare vid 6 ungefär träffade vi felix åh gustav. vi gjorde inte så mycket. sen kom magnus, vi var bara utomhus. sen så vid ungefär 9 gick vi hem till ellen, vi åt också åh sånt dära. sen köpte vi läsk och chips. men idag så träffade ellen och jag. gustav vi var hemma hos hnm mest. vi såg på två filmer. vi såg på twilight jag älskar den filmen nu hihi, den vah lite obehaglig också. men ifl så såg vi också "ondskan" den vaaah skitdåååligwh! :O
men iallafall så kom jag hem 6. nuh ska jag tiep kolla på tv pöööössar :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0