'

jag har inte varit så social i bloggen på sista tiden, men jag har varit med kompisar å så.
men nu ska jag uppdatera och skriva mycket! : )

i onsdags:

skolavslutning först på morgonen.
sen efter var jag, mamma, pontus, rebecca, rebeccasbrosha och rebeccas mamma.
hos oss sen cyklade vi till rebecca och sånt. det var kul :')

igår/torsdags:

jag och Ellen drog till vällingby vid ungefär 10.22
vi åt dära och köpte present och sånt.
sen gjorde vi lite saker sen drog vi till Darjas fest.
det var jätte kul :) haha om ni bara visste! haha
helene xD hahah iallafall så var det en skitlyckad kväll! :)
det var slut vid tio.

idag:

jag har mjukiskläder och ska bara vara hemma och mysa.
kanshe hyra film & sånt :)

kyssar


Kommentarer
Postat av: darja

haha, helen var fan galen! Host tafsare host hahaXD Haha, amanda kommer du ihåg, grrr och affe hahaXD Dööööööör!^^

2010-06-11 @ 17:16:09
URL: http://darjaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0