..

förlåt för dålig uppdatering. men iallfall så skriver jag någon annan gång om klassresan. för jag årkar inte göra det just nu. men iallfall så idag var jag med Ellen, darja, alfred och johannes. vi gjorde lite olika grejer. kom hem 20.05 ungefär. men iallafall så just nu lyssnar jag på musik. igår var vi på konsärhuset med skolpoliserna. det var jätte kul :) artisterna det hära året var iallafall Robert Wales eller vad han heter haha, Charlotte Pirelli och Molly Sanden. haha man ville ju ha Erik Saade men så fick man Molly Sanden :)




haha jag och Molly



hhaha idag <3



bästizz <3



Outfit suddig i know.

Rosa kofta - bästisens
Vitt linne
Svarta mjukisar - bästisens

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0