varit vaken i en timme typ ..

Hejhej söta blogg och alla söta bloggläsare! Mitt inlägg förrsvann -.-’  men ifl så jag har varit vaken i en timme, och jag har sovit hos ellen. Ska jag berätta vad vi har gjort? Okej..

Först hade vi skola till tolv, sen åkte vi hem. Eftersom att vi hade taxi hem så fick vi tjuugo kronor var av våran taxi chafför. Sen så gick vi hem till henne, gjorde inte så mycket sen så skulle Emilia komma. Innan gjorde vi WII sen kom hon, sen så nästan direkt efter kom Ellens mamma och pappa hem och hennes hundvalp! BELLABUUS! :) sen så gick vi ut med bellabus, sen så skulle vi åka till ika och köpis godis och sånt. Men Ellen och Emilia har ju busskort och inte jag, och man kan inte köpa biljetter där hon bor så jag ba kan jag få åka med till *********? Sen han ba jaa. Så vi åkte dit och jag köpte lösgodis för 46 kronor och Ellen för 52 kronor hahahha knasbollenragnar ellen x)<3 hahah fast Emilia skulle ju inte sova hos oss så hon köpte inget. Fast sen skulle jag ju behöva köpa biljett för tio kronor så jag ba i kassen ” hej kan du växla den hära tjugan? Jag måste hinna med en buss och köpa biljett? ” så jag fick gå före alla ! J (a) Sen så köpte vi en påse ostbogar och vi betalade tio kronor var för det kostade ju 20 kronor. Och igår köpte vi två små påsar chips! Hahah tjoooooockisarna! Hhhhahahah, men sen så fanns det en tuggumi masin där. Så jag stoppa in en krona och fick ett tuggumi. Sen ellen ba jag vet hur man gör! Sen berättade hon. Sen så provade hon den andra tuggumi masien. Och man ska göra såhär! Man ska skaka på masienen så får man två tuggumin istället för ett! HAHAHAHHAHA ELLEN KNASBOLLEN RAGNAR! x)<3 sen så skulle inte bussen gå på typ 20 minuter så vi sprang till macken och vi skulle hyra film ! och vi hittade inte ” I taket lyser stjärnorna ” så jag gick fram till den dära killen som jobbar där och ba ” hej asso jag och mina kompisar, vill hyra i taket lyser stjärnorna fast vi måste hinna med en buss som går snart. Så kan du hjälpa oss att hitta den? ” sen han ba aaaa! Så hyrde vi den. Det skulle kostat 55 kronor fast det blev 35 för hennes pappa hade hyrt där förrut. Så sen vi kutade för jag skulle köpa biljett. Så jag köpte det ! sen så kom bussen efter ett tag. Sen badade vi hos henne ! hahahh xD sen så åt vi tacos ! J sen så såg vi på filmen och tjoockade oss . hahah sen hände inte så mycket mera. Vi skulle gå upp halv sju för att hennes bror vaknar då och han fyller fyra år idag men jag måste gå nu för nu är Ellen där nere och är med bella bus puss och kram!
 Ha en trevlig helg får jag väll säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0