rubrik? :)

Hejsan mina söta läsare!

Idag har jag kommit hem från amanda. Jag gick från henne klockan 12.55 för att jag, mamma & pappa skulle se på Pontus bandymatch, denna gång vann dem tyvärr inte. Men sånt är livet tyvärr hahah. Men ifl så jag hade det skit roligt hos Amanda Pandan. Haha klockan två på natten hade jag typ smittat amanda så vi hade skit ont i halsen, så vi gick upp & gjorde te två på natten -.-’ lyckat? (a) hahaha, men vi såg inte på lets dace, glömde & vi gjorde andra saker, vi tog 70 bilder!?!?!? Men vi sparade bara  40 bilder , för det tar så jävla mycket minne. hahah men ifl så skulle jag köpa godis med natalie men hon va "seg" så hennes port stängde typ 9 eller ngt kmr inteh ihåg x), men iflh så just nu gör jag inte så myckeet messar & sånt :D
hör av mig senare
puss & hej du älskar mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0