ändrade planer / slutat

hejsan alla söta läsare!
jo asso ändrade planer istället för idag ska vi på lördag åka & hämta katterna.
för det va typ snö & sånt så inte min faster kunde lämmna katterna. och min
farbror hans katt hade fött katter. men han fick typ inte ledigt så han kunde inte heller
lämmna dem. men ifl så har Elvira slutat blogga här tyvär.. eller jag tror hon har det :S
men ifl så imårgon börjar tyvär skolan ush ush! DISSNING ! på det ifl.. idag har jag ifl
varit med Maisah, Issa & Felicia.  Haha idag när Issa, Maisah & Fille skulle köpa "Månster"
så va det en kille som jobbade där att dem nt fick det! hahahah . kmr nt ihåg så mkt mera haha!
dåligt minne i knoow!  förlåt felicia ! men jag glömde ta bild på dig hahah! förlåt
gumman! det blev inte ngn bild på oss fyra, men ni får några bilder ändå..



Älskade Issa, Imårse när jag webbade med Issa! 



Maisah !



Hahah Maisah & Issa




Maisah & Issa!



Tog en bild på Issa från hennes mobil!
jag glömde ta från Felicias mobil, och Maisahs! *suuck*



Drack sen Varm - oboy med Grädde!
Pussar till min älskade blogg!


Kommentarer
Postat av: issa

gmn jag ber dig ta bort bilden när jag snurar med rosa tröja snälla hehe tck!!<333älskar dig amanda

2010-01-06 @ 22:48:37
Postat av: matilda

Har frågestund på bloggen nu så ställ gärna en fråga eller flera :)

2010-01-08 @ 09:58:38
URL: http://tildaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0