/ åker & hämtar katterna imårgon..

juste, hämtar katterna imårgon! så ingen
uppdatering för mig så tyvärr! här kmr bilder på dem!
ni kmr få mera sen för jag ska självklart ta kort på dem! :)<3



Leo & Moa :)<3



Haha Leo & Moa och mamma lisa ;)<3



Leo haha det ser ut som att han blir stypen xd
pontus katt <3



Leo again ;)<3



Leo pontus katt :D<3



Hihih moa min katt ;)<3



Moa . trött? :D<3



Leo & Moa!<3

heejdå bloggen! vi hörs väll efter jag hämtat katterna !?!? (: <3



VI SES !
NATALIE <3 AMANDA

Kommentarer
Postat av: natta

hahah oofc ! :)

btw, fett söööt katt! :ddd

2010-01-08 @ 19:54:20
Postat av: Frida

:)

har du gjort den själv elr haar ngn annan gjort den ? :)

2010-01-10 @ 14:06:07
URL: http://tttry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0