halsförlust/stripepecoker

hej bloggen.
min dag har varit såhära!
runt klockan nio gick jag och mamma till vårdcentralen.
men då sa dem att vi kunde komma tillbaka 10.15 så
vi gick hem. sen klockan 10.00 ungefär gick vi upp
tillbaka till vårdcentralen! då väntade vi i ungefär 5 minuter.
sen fick jag & mamma gå in. men så sa doktorn bara
att jag skulle "gapa" så såg han att jag hade halsförlust/stripepecoker.
så frågade han efter min vikt, så jag och mamma gick och vägde mig.
det tog bara 2/3 minuter! sen gick jag och mamma till apoteket.
och sen snabbt till mataffären.
så nu äter jag pencelin. 2 tabletter varje dag i tio dagar!
men iallafall så nu kollar jag bara på bloggar & sånt.
har sjukt ont i halsen!
men iallafall så nu ska jag ringa upp min saknade koompis! :)<3


Kommentarer
Postat av: aurora

Stackarn! Pencelin e inge gott :(

Saknar dig manda<33 Jag kan inte svara på sms för jag har typ slut på pengar eller nått, det är därför du inte har fått svar. jag ska fylla på pengar så snart ja kan!<3 Kram<33

2010-02-22 @ 21:20:38
URL: http://hebra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0