/

tjjaaaaa :)<3
iallafall så idag har jag mest varit hemma och tråkat haha, men iallafall så
var jag på mellan till klockan fem oxå. haha, menmen iallafall så har jag väärdens
finaste skåp i skolan hahah (a) ifl så nu lyssnar jag på sofijah låtar, ååh älskar deeem verkliiigen! :)
men iallafall så älskade jag bilden idag även om läraren inte är den bästaste läraren om man säger så..
men man skulle gå ut och rita av en gren med massa andra grenar på, jag satt i gräset och tecknade av
grenen, det var verkligen skit mysigt ! :)  jag blev klar exakt när vi skulle gå in och visa för bildläraren "teckningen" jag fick beeröööm! :) haha men iallafall blev jag ganska nöjd trots allt!
gammal bild langas idag :)




saknar sommaren 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0