Bloggar nog senare men..

hejsan,
jag har inte varit så social i bloggen idag men aja.. ifl så idag har jag varit med familjen och ätit i vällingby & sånt. men iallafall så just nu gör jag typ ingenting, jag måste värkligen hitta min gammla data och hitta bilder & sånt!
Amanda goes bildbrist ! ;s men iallafallsoo ska jag tjata lite & sånt ahah jag behöver ju min datooor!? så vad gör man inte för att få sin förra data tbx & hitta bilder !? bbaara bilder liksom!? dewm kanshe är viktiga för mig? hahahah nu driverw jag bara hahaah, men jag älskar ju bilder & jag älskar ju att fota & att bli fotat (a) men nuu undraar jag en sak, gillar ni att fota eller att bli fotad!?!? :) hahah Amanda goes desperat amatör bloggerska xD hahah men seriöst ni kommenterar inte ett skit, men förrut tyckte jag oxå att det var jobbigt med att alla kommenterade runt 20 - 40 kommentarer per inlägg. det är ju lite jobbigt tycker inte ni?
nej men nu måste jag sätta igång med en ny nööööbörjar header.

kanshe en ny design/bakrund oxå?
aja ni får vänta och se!

blogg kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0