-

det var skit roligt hos Avan feestis.
vi kommer träffas snart igen, vi gjorde allt möjligt!
haha Avan kommer du ihåg? "PEDOFILER PEDOFILER?"


Gårdagens roligaste, hur lyckas man? :

klockan två på natten var jag och avan fortfarande vakna och hon blev hungrig och det var koool mörkt fast vi gick och gjorde varm mjölk och yougurt (stavas?) eller typ fil? hahah. men iallfall så Avan skulle ha havre i sin yougurt? ( stavas?) HAHAH men iallfall så spiller hon ut över typ hela bordet men så ska jag på toa och hon släcker och ba jag går in amanda jag ba aaaa? typ halvdödd? men iallafall såååå ska jag gå in till Avans rum och jag baa Avan..? Avann..!? AVANNN?! AVAN SVARA!? haha och hon svarar inte och jag ba går in i ett rum och det va så kool mörkt så jag känner efter Avans ljusknapp i rummet och jag hittar den inte, utan det känndes som handukar jag tog på? (antagligen kläder?) så jag baa öh? sen försöker jag gå ut genom rummet och känna på allt och jag ba men vafan AAVAN !? HJÄLP!? Sen hon ba MM? sen går jag in i hennes rum och jag lyckas tända och jag ba jag va typ inne i toan ? sen hon håller i sin katt och baa hahaha du va inne i min syrras rum? jag ba ofta sover inte hon? hon baa nää hon jobbar det är den andra syrran som är vaken. jag ba öööh hur lyckas man?

En annan rolig händelse:

Jag och avan hoppar studsmatta typ klockan tio på kvällen? i regnet och jag lakka på henne så jag hoppade på henne och allt haha! sen kmr det ngra som gick och jag ba pedofiler! pedofiler! från ingenstans sen avan ba oooooo!HAHDGADHAJS! typ jag vene vad hon skrek typ haha, sen  vi ba hoppar ner och springer in på hennes rum och garvar! hahaha skönaste brudarna (a) haha :D<3

Jag vet jag haar bästa humorn! (a)

haha sen var jag och avan med simon oxå och hade kul och frös fötterna av oss på studdsmattan och andra ställen?

hahha till dig avan:
Hahah avan "MAMMA MAMMA!" :OOOOOO<3

hahah det var ju fett kul :D

T avan igen :
det var fett kul, kan vi ses snart igen? <3

BYE
kmr bilder snart


Kommentarer
Postat av: avan<3

ahahahahahah bäästa

2010-04-10 @ 14:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0