/ förlåt

förlåt förlåt förlåt förlåt! att jag inte har uppdaterat så mycket och för att jag
inte skriver så mycket men jag ska bättra mej jag lovar !
jo Elvira gör en header till mej och när hon har gjort den klar
så kommer jag nog få deen bästaste & snyggaste & finaste bloggen
då blir ni avis va? men det är värkligen en hissning ! tack Elvira !
men iallafall så har jag och familjen åkt till vällingby och var där i
typ två timmar för vi åt där och kollade i affären , och tyväärr blev
det inte någonting till mej "/ utom maten då men aja , sen så innan
vi åkte hem skulle mamma och pappa handla mat så jag och Pontus
alltså min lillebror jätte törstiga så vi hade det skit tråkigt och vi köpte
smaksatt vatten :D det var jätte gott ^^ och sen så åkte vi hem och sen


tog jag en glass och myycket vatten ( föör mycket nästan xd ) och sen satte
jag mej vid min underbara laptop ( stavas ? ) och nu chattar jag och lyssnar
på musik jag ska snart ha frågestund tror jag , fast det blir när jag får lite mera
som besöker min blogg :D så besök min blogg minst fyra gånger varje dag , då
blir jag glad & snäll , jag känner för att shoppa !! jag måste snart shoppa , shoppa
av mej känner jag för , jag önskar mej jätttte mycket kläder & pengar .... snart är det
julafton , och btw! det är första advent idag ! hihih snart kanshe vi tänder ett ljus & fikar ;D<3

längsta inlägget hitills men det kommer bli mera sånna hära inlägg
och glöm inte att minst fyra gånger per dag ska ni besöka min underbara
blogg ^^ glöm inte deet!




gammal biild !!







Puss och hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0