/ bakat

heej sötisar :D<3
idag har jag varit med Olivia och vi har bakat :)
det var jätte roligt fast pågrund av en viss person
började vi äta upp degen! så det blev inte så mkt
menmenmenmen vi hade det roligt och sånt imårgon
ska jag nooog vara med Olivia och Sara och vi ska nog
vara hemma hos Sara .. joo jag får snart designen av Elvira :D<3
tack ännu en gång Elvira :D<3

Längtar ...

lördag : Hannas maskerad *gissa vad jag ska vara?*
lördag : mabeey sova med sara hos olivia
julafton : Vem längtar inte?
julkalendern : som börjar tomoorooe ( stavas? )
bilder kommer senare för det går så trögt med blogg.se just nu
menmen vi ses :D<3

Puss och hej leverpastej!
XOXOXOXOXOXOXOXOXO





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0