varit med natalie och ätit

hejsan sötnosar! jag har ätit precis , och varit med natalie jag skulle egentligen varit med amanda och natalie
idag fast sen så skulle amanda vaccinera sig efter skolan och sen så skulle vi ses fast vi kunde inte "/
men senare så ska jag typ stirra på tv:n men just nu så är jag inne på pea & msn och sånt men ifl
så imårgon slutar jag halv två tidigaste dagen , jag har tyvärr ingen bild ! men jag bjuder på en gammal :D



haha jag jätte gammal

Pussar & Kramar eran älsklings Oreda

Kommentarer
Postat av: ♥ MeDinA ♥

idag så var jag och killen på ett köpcenter, sen tittade vi på en film. hände inte så mycket mer. skönt att sluta tidigare från skolan. vad ska du gör efter skolan? :D



sov gott

2009-12-09 @ 00:55:54
URL: http://meedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0