svar från frågestunden!

jo nu får ni svaren! jag trodde jag nt skulle hinna men nu gör jag det!


svar :
1 . mitt stjärntecken är jungfrun
2. jag började blogga för att mina kompisar hade bloggar
& jag tyckte det värkade roligt!


svar : jag började blogga för att mina kompisar hade bloggar
& jag tyckte det värkade roligt!



svar :
1. hm min canada & mina kläder  :)
2. jag vet inte riktigt
3. hahah inte vad jag kommer på!



svar : ooj jag vet inte den va svår faktist



svar : elva :)



svar :
1. hm nej inte just nu..
2. ööh ? jag är bara elva jag fattar inte ? -.-
3. ja jag tycker om djur . favoritdjuret är katt & hund :D
4. haha jag vet inte riktigt



svar : jag började blogga för att mina kompisar hade bloggar
& jag tyckte det värkade roligt!



svar : hm jag läser fokis , dessie , kissies och några kompisars


svar :
1. jag började blogga för att mina kompisar hade bloggar
& jag tyckte det värkade roligt!
2. haha jag har en eltamborste som är vit & har en gul ring runt där nere.
sen har jag två vanliga . två rosa :D



svar : höhöh många kallar mig det . men jag tror
inte det xD



svar : i bromma <3



svar : 157/158 :)



svar : elva :)
tack så mkt.. och jag har röstat på dig dära :$



svar : om det stog vad ägaren hette så ja men annars kaaanshe :$



svar : ja en lillebror :)



svar : aw tack :)
då går in på mixpod.com och det står hur man gör
på designadinblogg.se
kram



svar : 1. det bästa är att det är såå roligt :)
det sämsta är om man får dåliga kommentarer & om man inte får så mkt besökare..
2. e med familjen eller kompisar :D
3. jag vet faktist nt men runt minst 20 hahah
4. vet inte xD
japp :D<3



svar : jag fick , parfym, sminkväska, canada gooze, kläder
m.m...



svar :
1. japp en katt :)
2. nepp
3. höhöhö



svar : taack
jag vet faktist inte..

det va alla frågorna haha jag svarade kanshe nt det bästa menmen !







Kommentarer
Postat av: elsa | c a n o n ♥

Jag är också jungfru ;)

Allt bra? :*

2009-12-29 @ 19:05:03
URL: http://elsaemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0