ouff klar äntligen!

hejsan sötisar igen , ja iallafall så har jag städat inte så långt då men det tog kanshe 15 minuter för mej
det är tillräckligt mycket för mej iallafall! men nu gör jag inte så mycket jag lyssnar på pea presslåtar & kollar
lite runt ! men min dag? vill ni höra den? okej då då ska jag berätta .. jo jag vaknade ungefär halv sju & sen så gick
jag upp och satte på tv och fixade mej och sånt hahah jag sms:ade med natalie och maisah och sen så gick jag typ
till skolan med natalie och sen så hade vi "adventsmys" det har vi varenda morgon nu när man får ta med sig ett ljus och ha lite adventsmys när våran fröken läser en stund och vi lyssnar och sen öppnar vi dagens lucka vi har gjort egna hihi jag hade nummer ett ! men ifl så sen hade vi rast och sånt på rasten så gungade jag och natalie vi blev skit blöta efteråt! men ifl så sen gick vi in och så hade vi engelska & sen så va sista lexionen idrott där gjorde vi inte så mkt vi dansade ngn dans ! haha och sen gjorde vi kungsboll & sen var jag med natalie! :D men iallafall så nu ska jag typ chilla framför datan och typ inte göra någonting speciellt! hihi
puss & kram eran favorit manda!

Kommentarer
Postat av: ♥ MeDinA ♥

det är bra med mig, men lite trött blir att man sover snart :D, sj?



sov gott

2009-12-07 @ 23:59:48
URL: http://meedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0