önskas det bilder?

heej jag tänkte att ni kanshe ville ha bilder från några år sedan & från 2009?
och som en nyårs present ska jag visa ;)

För några år sedan :



hihi såg lite konstig ut så tog över med en svart sak ;)



hah lucia eller något ;)



hahahah pontus & jag ;)<3



hahahah 2008 när det va våran klass tur att ha lucia tåg :)

I sommras "2009" :



Blomma :)




hahah detta åt vi denna dag ;)





saknar sommaren :(



ush ush ;)



hahah den bjuder jag på -.-



moooooooooooooolle :)



VIHOOOO ;D




MY LIFE ;)



<3

"2009"  bilvägen till skåne



pööntus ;)



Pontus soover :)




Molle i buren

"2009" i skåne-stugan med mormor & morfar



Vårat rum som jag , pontus, mamma & pappa hade..
( pappa i bakrunden ;) )



Mormor , pontus & pappa



grillllllllen :O:O



Pontan ;)



hihi jag :)
( visste ni att i sommras hade jag alltid mitt hår uppsatt i en bulle ;) )



hahaa solkräm i ansiktet "mysigt" ;)



Me and pontus ;)



En bild på mig i smålands - stugan oxå ;)



jag igår



jag igår igen



höhö jag idag. bjuder på den ;)



jag idag. btw jag fick denna kofta eller vad det heter igår
( pontus huvud lite i bakrunden )

BTW!

Nu när morfar kom . så hade han & mormor köpt detta till mig :



en mörkblå Svea mössa :)

och en ..



och en exakt likadan rosa Svea som jag tappade ! å tack för mössorna !

det var allting. men nu måste jag vara lite social mot familjen..
Gott nytt år älsklingar ;)
ni får bilder sen jag lovar lovar lovar lovar ! (:
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0