nu hemma

hejsan alla kära bloggläsare!
jag ska snart till skolan igen , dem har julpyssel! dära
natalie ska inte dit men jag , mamma & lillebrorsan ska dit
pappa jobbar soo han kan inte komma "/ men iallafall så har
jag varit i skolan slutade halv två & var senaare med natalie och vi
gjorde typ inte någonting vi körde buzz hahah jag vann dära ! (H)
men ifl soo måste jag gå snart , glöm inte min frågestund! lite frågor till kan
ni väll stjänka till mej? minst 5 till vill jag ha innan jag svarar så ni kan ju boomba?
Har två bilder att bjuda på sötnosar ! ^^



Nawtalie <3 Lilla oreda
Once <3 Oreda
plåster <3 sår
sylt <3 grädde
pannkaka <3 sylt
Natta <3 Manda
Nutta <3 Munda
Nuttalie <3 Amunda
Natalie <3 Amanda



suddig bild men en på mej & nuttalie som kramas :D

Pussar & Kramar från lillaoreda

Kommentarer
Postat av: ♥ MeDinA ♥

blev ingen mysig onsdag idag. kom hem 8 på kvällen idag från jobbet.



hade du det skoj i skolan? :D

2009-12-09 @ 21:19:13
URL: http://meedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0