kommit hem & fixat

hejsan, idag har min dag varit såhär :
jag vaknade 6.50 och jag gjorde iordning mej sen gick jag & natalie till skolan tillsammans,
sen efter skolan så åkte vi tunnelbana till biban och jag fick mitt biblotekskort ! *stoolt* och sen lånade
jag en bok och en tidning haha och sen så va det en profisione l( eller vad det heter där ) vickare .. så vi vickte
papper hahah. men sen gick jag hem & då skulle natalie hem till sin mamma, så jag sa hejdå till henne och så åkte hon tunnelbana hem och sen gick jag hem oxå då.. jag har webbat lite med ELLEN (: sen ringde hon mej oxå!
bildbomb från dagen :



BIBLOTEKS KOORTET (:



hihi boken , lite upp och ner jag vet -.-'



Tidningen dålig bild -.-'



hihii ja nu vet ni ;) byebye <3

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0