JULMIDDAG + " FEST " / ELVIRA

Hejsan nu är jag galet trött!. Jag menar jag gick upp vid halv 7 och sen gick jag i skolan till 12!. Senare på eftermiddagen/kvällen var det dags för julmiddag och fest i skolan. Då vi får våra betyg också! Lyckades med 5 vg:n iaf ,och resten g. Känner mig endå ganska stolt,även fast jag inte var så bra men,men...
När vi kom dit till julmiddagen så skulle vi sitta på bestämda platser med våra bordspartner. Jag lyckades hamna brevid ****. Och vi hade så jäkla kul. Sen var det dags för dans.Och fest omg jag har inte haft så roligt på några veckor. Men nu värker mina fötter efter skorna,tor jag ska gå upp och lägga mig snart så himmla trött!.

"DRESSCODE" JULMIDDAG/FEST.

Dagens skor. Från- Belle ( Last year! )


Jag som sitter och pussar på **** HAHAH! ( Kavaj- SOAKED)

 
Linne/Tunika som jag hade på mig, med en svart kavaj över!
Från- SOAKED!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0