inför nyår !

Hejsan nu har jag kommit hem från stan! Har sprungit runt i alla affären och letat efter nyårsklänningen. Puh,som tur är har man kontakter som fixade en jätte fin klänning från märket LIPSY London. Som ingen annan kommer att ha iaf. Ni vet alla går ju runt med klänningar från gina osv... Inget fel på det men alla köper sina nyårsklänningar där så tråkigt! Sen har jag köpt lösögonfransar & en bh som man klistrar fast.
(Då syns den ju inte vilket som är bra) Vad ska ni ha på er på nyårsafton? Och vad ska ni göra för något? Har ni några nyårslöften vilka är dem i så fall? Ha en trevlig nyårsafton imorgon!. För nu ska jag och Fanny dra iväg och äta tacos! / Elvira.

Imorgon, När vi vaknar i min superstora & mysiga säng så ska jag först upp och duscha & packa väskan. Sen så drar vi till fanny och fixar oss där!. Sen blir det FEST all night long...

 Nyårsklänningen!

Nyårslöften!

 FEST!

Kommentarer
Postat av: Miaaaaa

Kan du inte lägga upp en bild på klänningen? :D

2009-12-30 @ 19:13:23
Postat av: amanda

sv: haha va? :D<3

2009-12-31 @ 07:01:50
URL: http://amandawir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0