/ hemma

hejhej alla !
har inte gjort så mycket , kom precis hem från maskeraden
och det var skit rooligt :D hhahah natalie var en liten söt kanin :) hahah
ni får gissa er fram vad jag var för någonting hahah menmen iallafall så ska
nattas pappa träna i typ två timmar -.-' men sen ska hon typ komma hem till mej ,
vi ska noog ha lördags mys annars om hon inte kommer går jag upp till henne och plingar på! :@
den här gången har hon iallafall lovat , ( hhöhö vi får se om hon kommer ! ) men nu kommer bilderna :)<3



suddiga jag xd och natalie kanin :)



jag med nattas öron och kaninen :)<3



natta <33



hihi jag fotograf natta :)<3




ursäkta mina miner !



hahah jaag :D<33



Natalie Suasarn Linfors (H)<3



Hahah min och nattas gooda muffin x)))))<3









Det var allt för idag tror jag , kanshe slänger in ett inlägg senare !
puss och hej leverpastej!




Kommentarer
Postat av: Anonym

omg lilla gumman, du skämmer fan ut dig sj!!!

asso du är 11 år inte 14 år, ge dig vafan! tror du killar gillar små wannabe's`?

2009-12-06 @ 17:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0