Hemma hos F nu / Elvira

Hejsan, tittade in på amandas blogg nyss och såg att det var någon som ville se nyårsklänningen. Men just nu sitter jag hemma hos Fanny så jag kan inte det. Hon har webb, men jag ska inte sätta på mig klänningen ännu.
För just nu står Fanny i duschen sen ska hon fönahåret och sen ska jag köra volumaster på henne. Och hon på mig osv. Vi kollade på paranormal activity igår kväll/natt och drag me to hell. Som alla säger så ska paranormal activity vara en av världens läskigaste filmer. Men jag blir ju aldrig rädd, något som är lite fel tror jag. Som tur så är ju inte Fanny heller rädd för skräckisar. Så det blir aldelles utmärkt att kolla skräckis med henne. Tror vi somnade som vanligt runt 3. Och vid 12 gick jag upp och duschade och packade så vi kunde dra till Fanny på engång. Så nu ska vi fixa och trixa en stund sen så blir det fest! Nu ska jag klippa fannys lugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0