HEMMA!

Hejsan alla söta bloggläsare! det har varit en jätte rolig dag för mej ! för allting började med halv tolv gick jag till min kompis men jag ringde ungefär 20 gånger och hon svarade inte! och då fick jag gå hela vägen själv och så visste jag ju inte hennes kod på dörren xO fast sen såå va dörren öppen ! xO så jag gick in sen så plingade jag på henne och berättade allting ! hahha, men ifl så seen åkte vi till vällingby och vi skulle äta, så jag hade köpt mat på donken men så skulle hon köpa något i vällingehus typ fiskpinnar med potatisklyftor! och det va jätte jätte pinsamt att sitta där med MC DONALD påsen!! haha, sen så köpte vi julklappar ni får tyvärr inte veta vad jag köpte än! men ifl så skulle vi gå till Br vi skulle till våra lillebrorsor och när vi skulle slå in packetet som vi köpt till dem så ungefär såhär blev det :

kompisen : * försökte ta sånt dära omslagspapper * hjälp mej amanda!?
jag : du måste ju dra! * drog bort allting jätte bra ;) *
en stund gåår
jag : *  försöker ta bort pappret, men det blir bara sönder papper! *
efter tredje försöket!
jag : HJÄLP MEJ!?
kompisen : men amanda -.-'


sen så la jag allt papper i min påse för jag skulle slänga det ..
vi gick ut ur affären och ..

jag : vänta! måste slänga det hära!
kompisen! : ö jag känner inte henne
*skrattar*
*slänga det dära*

hahah sen skulle jag köpa i en affär så skulle vi hitta där det stog "värdensbästa .. " och så fanns det inte mormor!

någon som min kompis känner : jo jag hittade det men jag minns inte hur den såg ut!
*sen gick hon *
Jag : JAG SKA HITTA DEN !
* as garvar *


sen så när vi skulle gå ut ur affären skulle min kompis lägga sin plånbok i hennes väska! så råckade hon ta ner en sån där morgonrock ..

kompisen : Men amanda varför lägger du den där på golvet! :O
jag : men det va ju du?!
jag : * lägger upp den *
kompisen : * råckar igen! * * lägger upp igen -.-' *
vi gick ut ur affären skrattande!

hah sen på hemvägen .. skulle vi åka tunnelbana ..

* vi går på *
högtalarna : Nästa kristineberg..
jag : Kristineberg?! hallå vi har gått på fel tunnelbana! xOO
kompisen : vänta * kollar på kartan *
jag : KOM NU VI SKA JU BYTA TUNNELBANA!
* går ut *

vi skulle fråga den dära tunnelbana killen men så åker dem, -.-'
så kommer tunnelbanan! vi höll på gå på -.-'

kompisen : det här går väll inte? det är ju vattenfall där! * pekar *
vi går lite .. så ser vi att dem hade ropat fel i högtalarna! så vi börjar
as garva och varje gång någon säger kristineberg börjar vi ass garva!




våra första munkar ! xDD



min andra xDD



jag och min kompis andra xDD



KRISTINEBERG XDD

flummdagen xD ursäkta våran dåliga humor!

Pussar (: <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0