Helgens Planer! / elvira!

Hejsan allihoppa!. I dag så slutade jag vid 12 , sen drog jag till min mammas frisörsalong och fixade till mitt hår lite. ( Inte in bokat! ). Klippte, och plattade bland annat. Köpte och en tunika/linne på samma gång! Har ju avslutnigs middag imorgon i skolan! Men åter till RUBRIKEN!


Fredag!-
Möta upp Fanny i stan vid halv 12! ( TIDIGT )!
Köpa lite saker in för helgen.Och äta lunch.Vi ska ha mys kväll med skräck filmer och annsikts masker och bada bubbel!
OCH VI SKA ÅKA PULKA!

Lördag!- Sova ut! hemma hos F. Sedan åka in till stan med Fanny och Julshoppa- ( presenter )!
Kvällen?...

Söndag!-Slippa ha söndags ångest och SOVA UT hos F!. Kanske åka in till gammla stan och fika på bästa cafet!
Mumms... Sen sova hos F tills på måndag?..
VAD SKA NI GÖRA I HELGEN?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0