hejsan sweetisar!

hejsan igen! vem hejar ni på i idol? jag hejar sstoort på Erik! men ifl så ..
jo i ungefär en timme har jag fixat & trixat och hittat massor med söta bilder på Elvira
såå nu tänkte jag visa dem! är ni nyfikna? då fåår ni väll kolla nuu! dem är fixade av : MEEJ!
BTW! DEM KANSHE BLEV LITE STORA DÅ MEN NI FÅR STÅ UT IALLAFALL JUST DEN HÄRA GÅNGEN!



Alltid ;D






Pussi Pussi katt!





aaw den va väll söt? :D<3




Oredigerad den va så fin !















fin bild right?





hahah elvira i ngn annan färg :D
fast färgen fixade elviraa



fjällis beroende elvira? :@<3













Hands up!



Elvira och hennes kompis :D



right or wrongh? ( stavas? )



Fabbo@ <3 Oreda@



en av mina favorit bilder på elvira






pussar! idol väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0