heeemma

Hejsan bloggen! ja nu är jag hemma, eller jag kom hem för ungefär hm..
en timme sen. men ni vill ju såklart veta vad jag har haft för roligt va?

måndags : jag var hos mormor och morfar och jag, pontus och morfar ( mormor jobbade )
och kollade på "upp" den va såådär . jag har oxå läst ut två böcker på två dagar hahah!
jag brukar inte läsa men när man var hos mormor och morfar så läste man lite extra!
tisdags / idag : jag och mormor gick på stan och kollade lite , ingenting köpte vi .
men just nu gör jag typ ingenting speciellt om man säger så.. ja om två dagar är det ju julafton!

men jag längtar såklart till julafton! ja men tell me! va ska ni göra på julafton? 
jo men hur ska jag göra för att förbättra min blogg tycker ni?
mera uppdatering? säg vad ni vill! :*)<3



öga jag hitta på internett :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0