Ett smaskigt tipps från Elvira!

Hejsan. Jag tycker att söndagar är värdelösa! Jag får bara skolångest och ligger oftast hemma hela dagarna om det inte är något speciellt som händer. Så mamma kom hem tidigt på förmiddagen med en smaskig liten sak!
Dock var jag ju tvungen att smaka innan jag tippsade om det!

JO det är Varm Choklad på ett litet speciellt sätt! Man stoppar ned en sådan i ett varmt glas mjölk och låter det stå i 2 minutrar. Sen är det bara att röra om så har man fått en väldigt GOOD kopp choklad! Här kan du klicka
för att komma in på deras hemsida! Det var mumsigt värre! Man fick 2 st + en marshmallow!


Kommentarer
Postat av: ♥ MeDinA ♥

tack så mycket, gulligt av dig :D



haft en bra söndag? :D



sov gott :)

2009-12-07 @ 00:23:03
URL: http://meedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0