..

ja ni kanshe undrar vem min lillebror är ? ja jag brukar ju skriva " med min lillebror" och sånt .. men nu ska jag visa vem det är ;) nyfikna ni med? haha min lillebror heter pontus ifl ;D detta är tre bilder på honom för ca 2 - 3 år sen han ser likadan ut haha och jag hittade bara dem hära! och det kommer lite bilder på våra hundar som gick bort för ett år sedan , det kmr bilder på när dem var små & så vidare !

 

min lillebror pontus med hunden Casper :D
rest in peace casper ..

Casper ..

 

Casper

Casper fem månader dricker vatten :D<3

Casper

Digger

Digger

Digger och någon hund

Digger fem månader dricker vatten

 

1998 Casper och Digger två år gammla

Casper och Digger 4 - 5 månader

Pontus och Digger :D

Och Pontus!

 

Pusspuss :D<3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0