duschad :)

Heejsan bloggläsare :)<3
jag har just fixat mej , asso duschat och sånt idag ska
jag gå på kompis maskerad och sånt :) jag kommer nooog att
ha jätteroligt fast jag ska fixa mej med några kompisar och sen efteråt så
kanshe jag ska vara med natalie , vi bor ju så nära varandra och det är juuu lööördag :D<3
men iallafall så lyssnar jag på lite musik & chattar lite men nu kommer det lite gammla och nya bilder :D<3
ni vill ju säkert ha alla fina bildeer från bio:n igår eller?



jag , felicia & pandan



jag och avan ;)<3



jag och natalie igår efter bio:n :)<3



Amanda



Ellen saknar dej :)<3
____________________________________________________________

Bilder på mej och natalie :)<3














2008



jätte gammal! gjord av natalie , fotad med telefonkamera







sudddiiiig



hon ramlade av min stol :d





Natalie in dah house ;)



suddig & gammal







natta vågar inte komma över!? :)




gammal & suddig




det va alls :D

Puss och hej leverpastej!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0