/ design

hejsan bloggen ;D<3
nu har elvira fixat min blogg design nu och satt in den ,
jag är jättenöjd med den , men ifl så har jag idag varit
med natalie och kollat på bio vi såg Atur & maltasar och den
var faktist jätte bra , btw den va annimerad okså :D fast den
var jätte bra , sen så skulle vi ta tunnelbanan hem och så
va den stilla i ca 5 minuter så vi "lekte" där på & tog kort
och sånt men det var faktist jätte roligt , fast korten har natalie
på sin kamra så jag kommer att få dem senare , men julkalendern
har ju börjat ! den är lite såådär men den är ganska bra ....  men
ifl så nu kooommer liiite bilder :D<3



julkalendern :D



9 minuter :O ?






fiina bilder ellerhur? ( inte redegerade eller någonting , tagen med mobilen :O )




jag och natta


2012 jordens undergång?


jag och natalie :D

våra bio saker xd








lite ljuus
Puss och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0