AVSLUTNING !

SHOOO AALLLA LÄSARE! TACK OCH LOV ATT DET ÄR LOOOOOV NU! LOVE IT!
men iallafall så har jag kommit hem för ganska länge sen då, heheh men ifl soo efterskolan
så gick jag till biblan och lämmnade min tidning som jag lååånade förrut, och sen gick jag hem och toog mackor..
sen gick jag och mamma ( pontus var i skolan ) till skolan vi skulle möta upp min kompis och hennes mamma fast dem var lite försenade så vi gick i förväg sen kom dem ! men iallfall hade pontus avslutning med en "teater" där en av dem ( en kille ) öppnade luckor ungefär 14 .. och i första luckan så sa han ungefär såhära :
killen : i första luckan är det * öppnar luckan * en stjärna ..
så började dem sjunga blinka lilla stjärna hah! men sen va det så i alla luckor det var jättegulligt med alla dem dära
små sjöng och hade fixat ! man blev ju tårögd när dem sjöng en jätte gullig låt ..

 

och sen sprang jag och kompis till våran avslutning! men! då var det två tjejer från 8:an som sjöng "julen är här"
dem hade jätte bra rööst asso! jag loovar!! sen sjöng vi och sen va vi i klassrummet och läste upp en lång tomte dikt xDD hahah det jag skulle säga av dikten ( man fick läsa lite var )

Jag : Tyst är skogen och nejden all,
livet där ute är fruset,
blott från fjärran av forsens fall
höres helt sakta bruset.
tomte lyssnar och, halvt i dröm,
tycker sig höra tidens ström,
undrar, varthön den skall fara,
undrar bar källan må vara.

haha, men isåfall var min dag såhära :)<3

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR ALLA SÖTA LÄSARE! :)<333

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0