ätit klart

Hejsan alla! förlåt för det korta inlägget igår & den torra uppdateringen! men jag har inte haft tid till att blogga :O men jag ska försöka att bli bättre men just nu har jag ätit och gissa vad? det får ni gissa er fram till ;) haha men ni ser det på en bild lite längre ner! men jag har inte gjort mycket idag eller jo! jag och natalie åkte bil till skolan vi skulle vara i skolan kvart över sju! :OO men ifl soo vad det lucia uppvisning och sen efter skulle vi åka skridskor jag hade men jag åkte inte heller! men jag gick lite segt på fotbollsplanen en stund sen gick jag och natalie in och åt mat och jag hade med mej 1 coola och 1 pastasallad fast med bara sås , pasta å  , 4  riskakor och 3 peppar kakor , 3 drömmar - kakor och 2 bullar och sen en liten flaska päron saft! hahah det va ganska mycket då men ändå! :P
men iallafall så håller jag på att chatta med Elvira :D hon som gästbloggade nyss! hon är jätte snäll :)))



Ville inte ha med pommes så tog med bröd ;)<3

men jag måste faktist gå nu !
Pussaar

Kommentarer
Postat av: andrea

tack du med =)

2009-12-11 @ 18:15:53
URL: http://ddeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0