är på blogghumör!

tjena alla läsare! jag är på blogghumör idag :) så jag kände för att blogga lite nu så nu ska ni få ett inlägg ! nu blev ni glada ellerhur? jo jag har tänkt att berätta lite saker :) jag vet inte direkt vad jag ska berätta hahah .. men okej hm imårgon ska jag sova hos Elvira :D hon ska möta mej och sen ska vi åka hem till henne hihi vi ska måla hennes rum & inreda :D hahah jag har aldrig målat något rum eller sånt faktist men det blir ju spännande dag för oss :D för hoppningsvis kanshe ni får lite bilder från våran dag :) det hoppas jag iallfall för igår blev det ju en bild på elvira iallafall ! visste ni att hon har läskiga ööögon ! höhöh det märkte jag igår när hon övertalade mej att hon va gud ! hahah tänk om hon är gud eller kanshe vampyr! när vi sover kanshe hon suger mitt blod !!!!! USH! USH! USH! USH! hoppas inte det så ni får hålla tummarna åt mej ellerhur alla söta läsare? men iallafall så tänkte jag berätta att eftersom jag ska sova hos Elvira så kommer jag inte kunna svara på era frågor till frågestunden så jag får svara på dem på tisdagen ! hm om jag inte är med elvira heela dagen ! annars får ni dem på onsdagen xD hahah ja ni gillar när jag bloggar ellerhur? vad ska jag förbättra ? ha mera bilder ? ha tävlingar ? dagens fråga ? mera uppdatering ? långare inlägg ?  eller vad tycker ni ? ni får berätta vad NI tycker alla söta gullungar som läser min blogg :D hahah ja låter så stolt över er mina läsare! tro inte att jag inte är det ! ;)

vilken är den snyggaste smileysen?

2 34
1

5

vilken är den snyggaste?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0