ännu en hiss / diss


Hissningar , älskar att bestämma  ;)

* biioo  , chilla och se på en film , en sak alla drömmer om ? det är en hissning verkligen!

* elvira ! visste ni att hon gör super fina designer och sånt? min hiss och diss sak där uppe är från henne! :O

* julafton! alla gillar väll det?


and dissning ;)

* när pengarna är slut ;( då kan man ju inte köpa någonting ellerhur?

* när moobil batteriet är slut ! ni fattar väll själva varför?

* sluta sent , jag hatar torsdagar när vi slutar senaste dagen , ni fattar ! ;)

visdomsorden om hiss / diss : remember jag bestämmer!
lär er att älska mina hissningar och dissningar så kommer vi
noog överens!





Kommentarer
Postat av: elvira :D

I like it ! (; <3

2009-12-04 @ 18:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0