22 DECEMBER / Elvira

Hejsan allihoppa visst är det skönt att ha lov?. Och jag har inte sovit så bra nu ihelgen ,så det var jätte skönt att komma hem och fått sova inatt. Har ju inte gått och lagt mig förns 5 på morgonen. Bara för att vi har kollat på skräckfilmer osv,MYS. Jag blir ju trots allt aldrig rädd för filmerna så det är ju bra! Skulle igentligen ha kollat på världens läskigaste skräckfilm, men tyvärr vart det aldrig av. För vi hittade den inte!  Den heter paramore activity. Vi får väll se om vi kan få fram den till någon annan dag. För den värkar iaf sjukt läskig. Men vi tittade iaf på en annan sjukt dårlig skräkfilm som var baserad på sanning ( they already inside.). Nej du snart kommer Frida hit och då blir det myys! ( Lite bilder från ihelgen ).+ DAGENS!GÖRA.

Handlar julklappar tsm med Fanny. Och självklart med latten i handen  ^^
Så blir det när man inte har tid att sitta ned och fika!


Fanny körde på samma stil haha... Vi hade mycket pengar att spendera.


Några av våra julklappar ( inte alla ). Fanny köpte en mössa också!


Vill ni verkligen veta vad som hände den natten?, Nej jag tror inte det.
HAH okej,
Jag hade som tur på mig ett par gammla sss brallor, när vi gick
ut dagen innan. Sen skulle jag springa ned för en backe och det var tydligen
en sjö där som jag rammlade ned i, så dem vart leriga och inget att ha!
Så vi slänge ut dem ur fönstret + lite andra saker som hände hahaha.
Jag kom hem utan skor osv, busschafören tittade på mina fötter och
kommenterade det såklart. Vi fick oss iaf ett gått skratt dock vart det
inga marshmallows...IST.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0